FRANCODEX płyn do przemywania oczu dla psów i kotów 125ml

Cena: 2290
Dostępny!
Zapytaj o produkt

FRANCODEX płyn do przemywania oczu dla psów i kotów

Zabiegi higieniczne oczu kotów i psów powinny mieć regularny charakter, by zapobiegać powstawaniu infekcji spowodowanych zanieczyszczeniami. PŁYN DO CZYSZCZENIA OCZU Laboratoire Francodex pomaga w utrzymywaniu doskonałej higieny powiek i okolic oczu, a dzięki neutralnemu pH i delikatnemu składowi nie powoduje podrażnień. Posiada praktyczny aplikator ułatwiający stosowanie.

dolina-noteci-premium-junior-bogata-w-wolowine.jpg

SKŁAD

Woda, chlorek sodu, chlorek benzalkoniowy, diwodorfosforan potasu, wodorofosforan sodu.

SPOSÓB STOSOWANIA

Zdjąć nakrętkę. Przebić końcówkę aplikatora. Ogrzać butelkę w dłoni. Nałożyć płyn wokół konturu oczu i powiek, delikatnie ściskając butelkę. Zetrzeć nadmiar płynu kompresem, unikając pocierania. Okolice oka należy czyścić ruchem od wewnątrz w kierunku zewnętrznym, co zapobiega wprowadzaniu zanieczyszczeń do przewodu łzowego. Stosować raz w tygodniu.

ŚRODKI OSTROŻNOŚCI

Nie należy używać patyczków higienicznych. Nie dotykać końcówką aplikatora bezpośrednio do ucha zwierzęcia, aby nie spowodować skażenia preparatu przez bakterie. Do stosowania zewnętrznego. Nie spożywać. Produkt przeznaczony dla zwierząt.

• Rodzaj Higiena
  • Rodzaj preparatu Płyn