Jak długo trzeba czekać na wysyłkę?
Towar wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku. Zamówienie opłacone przed godziną 13:00 wysyłamy tego samego dnia. Zamówienie opłacone po godzinie 13:00 wysyłamy następnego dnia roboczego. Termin realizacji dostawy przez firmę kurierską to zazwyczaj jeden dzień roboczy. W wyjątkowych przypadkach czas ten może się wydłużyć z przyczyn od nas niezależnych

Czy jestem informowany o statusie mojego zamówienia?
Tak.  Sklep GlobalVet wysyła 3 powiadomienia na temat Państwa zamówienia.
1. Automatyczne powiadomienie o złożeniu zamówienia.
2. Powiadomienie o przekazaniu Państwa zamówienia do realizacji. Na tym etapie informujemy Państwa o przewidywanym terminie doręczenia przesyłki.
3. Powiadomienie o wysyłce zamówienia. 

Czy otrzymam fakturę za zakupy?
Tak. Do wszystkich zamówień wystawiamy fakturę Vat.

Czy oferowane przez Państwa karmy maja długi termin ważności?
Większość oferowanych przez nas karm ma długie terminy przydatności do spożycia. Czasami oferujemy karmy o zbliżającym się ku końcowi terminie do spożycia. Są one ZAWSZE wyraźnie opisane i oferowane w sekcji KARMY PRZECENIONE

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć