Biowet Oticlar 50ml

• Czas realizacji:
Cena: 1749
Zapytaj o dostępność

Produkt nie jest już dostępny

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienie gdy produkt będzie dostępny.

Zapytaj o produkt

Biowet Oticlar 50ml

Preparat do pielęgnacji uszu psów i kotów

Opakowanie

50ml

dolina-noteci-premium-mix-smakow-10x800g.jpg

Skład

Ksylen, gliceryna, mentol, tymol i glikol propylenowy.

Instrukcja stosowania

Stosować zewnętrznie do uszu.

Wprowadzać po kilka ml. roztworu do kanału słuchowego i czyścić, powtarzając zabieg aż do uzyskania pełnego oczyszczenia ucha. Jeżeli wytwarzanie woskowiny jest bardzo obfite można ponawiać stosowanie preparatu raz dziennie przez dwa lub trzy kolejne dni bez obawy wystąpienia powikłań. U psów (zwłaszcza zwisłouchych) cierpiących na przewlekłe zapalenie ucha zewnętrznego, codzienne stosowanie preparatu pozwala uzyskać szybszą poprawę.

Właściwości i działanie

Ksylen poprzez działanie woskowino-lityczne, zapewnia doskonałą rozpuszczalność woskowiny. Gliceryna i glikol propylenowy dzięki swym właściwościom rozmiękczającym i łagodzącym, ułatwiają przenikanie substancji czynnych i zapewniają roztworowi doskonałą tolerancję. Gliceryna posiada silne właściwości rozpuszczające.

Mentol i tymol łączą właściwości antyseptyczne i odwadniające (nadają zapach). Połączenie tych właściwości czyni OTICLAR doskonałym preparatem pielęgnacyjnym dla uszu psów i kotów.

Wskazania

OTICLAR może być stosowany do toalety uszu psów i kotów w sposób regularny raz do dwóch razy tygodniowo. W stanach chorobowych uszu, zazwyczaj podaje się go celem wstępnego oczyszczenia kanału słuchowego, przed zastosowaniem właściwego środka terapeutycznego. Zbyt duża ilość woskowiny może obniżać bowiem skuteczność działania zasadniczego preparatu.

Nie stosować w zapaleniu ucha wewnętrznego.

W przypadku zapalenia ucha zewnętrznego użyć preparat do wstępnego oczyszczenia przed zastosowaniem właściwego leczenia.

Nie stosować u zwierząt z nadwrażliwością skórną na składniki preparatu (alergia).

• Rodzaj preparatu Z dozownikiem
  • Grupa docelowa Dorosły pies