Wczytuję dane...
FAQ

W tej sekcji znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez klientów sklepu globalvet.pl

KLIKNIJ NA PYTANIE ABY ZOBACZYC ODPOWIEDŹ!

1. Jak długo trzeba czekac na przesyłkę?

Towar wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku. Zamówienie opłacone przed godzina 14 wysyłamy tego samego dnia. Zamówienie opłacone po godzinie 14 wysyłamy następnego dni roboczego. Termin realizacji dostawy przez firmę kurierską to zazwyczaj jeden dzień roboczy. W wyjątkowych przypadkach czas ten może się wydłużyć z przyczyn od nas niezależnych.

2. Czy jestem informaowany o statusie mojego zamówienia?

Tak. Sklep globalvet wysyła 3 powiadomienia na temat Państwa zamówienia: 1. Automatyczne powiadomienie o złożeniu zamówienia. 2. Powiadomienie o przekazaniu Państwa zamówienia do realizacji. Na tym etapie informujemy Państwa o przewidywanym terminie doręczenia przesyłki. 3. Powiadomienie o wysyłce zamówienia.

3. Czy otrzymam fakturę za zakupy?

Tak. Do wszystkich zamówień wystawiamy fakturę Vat.

4. Czy oferowane przez Państwa karmy maja długi termin wazności?

Większość oferowanych przez nas karm ma długie terminy przydatności do spożycia. Czasami oferujemy karmy o zbliżającym się ku końcowi terminie do spożycia . Są one ZAWSZE wyraźnie opisane i oferowane w sekcji KARMY PRZECENIONE